Cookie dough

Efter det gladjande beskedet om annu en helledig helg sitter jag nu har efter en sovmorgon till halv nio och funderar pa att dra mig nerat till koket for en kopp cafe. Men orken finns inte riktigt dar an, trots att suget ar stort!

Garkvallen blev jatte mysig med en massa glas, bra men ledsam film (som vi inte sag mycket av egentligen) och en massa prat om allt mellan himmel och jord!
Sana kvallar ar otroligt viktiga har borta, eller kanske overallt! Men jag tror jag har haft tur i och med att jag har traffat perssoner som jag gar sa bra ihop med, kul :)



Har ni aldrig atit den sa kopt den idag!


Idag ska jag stada mitt rum, strosa omkring pa TJ-max och sa hoppas jag pa midag ute ikvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0