13 april!

Overheard mina värdföräldrar prata i köket innan. Och tydligen var räckningen på min mobil 60 dollar förra veckan,,, upps!  Så nu fattar jag varför min värdpappa ska byta abonemang och telefon för mig.
Men seriöst så blir jag väldigt förvånad över deras oförmåga att berätta sånt här för mig?! om dom bara kunde komma upp och säga hur läget låg till och bad mg tänka på det skulle jag ju lätt sluta smsa så mycket, nja lite fega tycker jag allt som är.

Lite bilder ifrån ännu en underbar helg i New York city! :


Connor som hittar sin easter hink.


Alex med sin.


Och Emily!



Lek i Central park



Ute och dansade på lördagskvällen med Charlotta och Stacey.



Och på söndagen träffade jag min syslig Carin, och vi tog en härlig promenad runt parken :D

Dags att konfrotera Rob om telefonen, jag tänker minsan inte gå omkring med honom sur hela veckan..

Härligt att höra att ni verkar ha haft en fin påsk!

Take care :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0