9 juni

Jag har skrivtorka, blir helt enkelt samma sak att sitta i sverige och skriva, det händer ju inte så mycket här! 

Var i alla fall och framkallade en väldans massa bilder igår så idag ska jag börja scrapbooka! som en fotoalbum, men med en massa andra saker i det med. Kan nog fördriva några timmar.

Men nu är det dags för några var runt om ön med mina nya hörlurar.

Ja juste, har sökt till några engelska kurser här på högskolan i höst. Fanns inga lediga platser än. Vore bra om jag fick komma ut och träffa lite nytt folk och hålla igång pluggandet innan jag helhjärtat börjar med högskolan nästa höst.
Jag har även sökt som guide för fritidsresor, men tror tyvärr att jag är lite för ung. Men det vore inte fel att få åka utomlands igen!
Har dock fått erbjudande om jobb för hela skolåret 09/10 så det funkar att stanna hemma med.


1 vecka kvar till jobbet börjar!


Åhhh min blogg är så intressant, men jag skriver i alla fall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0