Ja vet ja sa att jag skulle lägga ner bloggen...

Men jag har haft en sån fin dag så jag känner för att skriva ändå!

Jobbade första dagen på ICA, och det gick galant. Trivs verkligen med att jobba på golvet istället för kassan och det är jätte skoj att jag jobbar tillsammans med Kajsa. De 10 timmarna bara flög bort, men imorgon blir det 12 så lite kämpigare ska det nog bli. Men men pengar!

Skönt att komma upp i vettig tid och göra något av dagen med!

Fick ett sjukt bra besked idag med, jag får tenta upp min engelska B på tisdag. Min gamla lärare ska till och med komma upp med provet hit nästa vecka och så ska hon göra ett muntligt förhör med, kan väl inte gå annat än bra så här efter 7 månader i USA! Så efter det hoppas jag och ber till Gud att jag får komma in på Human resource management programet på BBS i Kalmar. Hoppas hoppas hoppas!

Ser faktiskt ut som om sommaren kommer bli bra, beror på hur några olika situiationer kommer utarta sig ;) men jag ser possitivt på det!

Dags att göra varma mackor och bunkra mig framför tv. Snart kommer mamma och pappa upp med :D

Ha en trevlig midsommarvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0