Sol sol sol !

Det är det 1 juni och solen skiner som vanligt!  Den svenska sommaren har verkligen börjat på ett bra sätt, och dom säger att vädret ska hålla i sig.. knock on wood!

Helgen tillbringades uppe i Jönköping hos Helena. Det blev kubb och grillning på Vätternstranden och sen Rix Fm festivl i rådhusparken, med artister som Melodyclub, Arash och BWO. Ja säga vad man vill men vi hade riktigt skoj i publiken jag och Emilie :D

Igår firade vi mamma (morsdag är ju tydligen inte den samma som den är i USA) så Johanna och jag bakade Piroger och kladdkaka och så åt vi midag här hemma, riktigt trevligt! sen skulle jag och Julie ta en liiiten promenad på maten men med lillasyster i tätten så blev den 1.40 min. men det skadade inte, helgen har inte varit nyttig om man säger så!

En svensk häst vann Elitloppet med, wooho! Good for us.


Hoppas eran helg har varit bra!

Idag ska Mika och jag putsa upp min nya bil, tvätt och vax ska det bli so Zoné s uppfart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0