Yawn

Det är torsdag den 4 juli. Då har man vart hemma i sverige i nästan 2 veckor nu då! har hunnit med en hel del, kanske så mycket att jag inte har hunnit tänka på det liv jag lämnade. Men jag finner det lättare att bara springa in den nya med full fart istället för att sörja det jag har lämnat. Men det är klart jag saknar USA, det gör jag. Kanske inte så mycket min värdmailj, nej faktiskt inget alls. Klart jag tänker på barnen, men ni måste förstå att dom var mitt jobb där borta så än så länge är det ganska skönt att slippa höra dem bråka på morgonen.

En och en halv vecka kvar tills jobbet på öland börjar, men jag har lite jobb med Hedvig inplanerat så jag ligger inte bara på latsidan! Måste framkalla lite bilder snart, hmm mamma sa något om att mormor brukar gå in till fotobutiken med kameran. Ska pröva det idag!



Saaaknar min Jamie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0