17 maj

Tillbaks ifrån huvudstaden efter ännu en mycket uppskattad helg. Och att Obama hade vänligheten att åka förbi oss med hela sin eskort strax innan jag klev på min buss gjorde ju inte helgen sämre. Så nu har man "sett" USAs president då! eller ja hans skugga innanför de tonade rutorna, men men. Och vilka underbara tjejer det finns där nere alltså, har skrattat så att magen känns vältränad och fin nu. Det tackar vi för!

Kom precis hem ifrån Jamie, det är en ny au pair där nu. Hel konstig tjej, har bara vart där i 2 dagar och familjen ska redan göra sig av med henne.  Men ganska kul hade vi åt det hela i alla fall.

Ja juste 3 dagar kvar nu. och vad gör min kääära värdmamma, jajjemen hon sätter upp mig på mer än 10 timmar båda dessa dagarna, plus jobba hela onsdagsmorgonen. Men SUCK, som om det inte är stressigt nog med allt. Men efter onsdag så slipper jag allt som har med au pair och jobba i hemmet att göra, Änteligen! Inte en dag för tidigt.

Jag har redan börjat styra upp med mitt liv hemma känns det som, måste ju vara väl förbered när jag kommer hem ( ...låt inte planet störta...) så bil och jobb är på gång, ska fixa klart med det första helgen hoppas jag. Samt resa upp till stockholm nästa helg om jag får som jag vill. Kan ju inte komma hem och sitta på sofflocket. Men jag kan erkänna att de första dagarna ska vigas åt Hit me with your best shot på guitar hero.

Gustav! hoppas du fortfarande läser, kommer du ner på fredag eller? vore kalasbra om du kunde hjälpa mig med bilen. Skicka ett mail eller något :D


Dags att småäta framför finalen av Desperate Housewifes och ladda för en fruktansvärt intensiv vecka. Bring it on!

Kommentarer
Postat av: christin



Tack själv för en underbart rolig helg :D nu längtar vi bara tills slutet av året då ja och malin kommer hem så kan vi festa igen :D haha ha de så bra så hörs vi :D

2009-05-18 @ 04:06:44
URL: http://kickmick.blogg.se/
Postat av: sara

fan va duktig du e då! ;)

va e det för jobb?

2009-05-18 @ 14:17:06
URL: http://sarawigren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0