18 maj

Avskedsmiddag med familjen och avsked utav Hayley ikväll. chek.

Nedå, det är klart att det känns, mest med hayley dock. Men känslan av overkligt är större en den sorg jag skulle kunna känna. Och så känner jag en sån glädje för att komma hem att det finns inte mycket som kan få mig på dåligt humör. Inte ens tanken på 11 timmars jobb imorgon.

Eller det skulle vara en sak då! Herre min.. vad svårt det är att packa utan att få övervikt. Jag bara slänger ut linne på linne som jag inte anser vara värt att ta med och betala extra för. Det svider, men samtidigt är det inga wow kläder så jag ska nog återhämta mig ;-)  Nu har jag två sprängfyllda resväskor med ca 50 pound i vardera, och ett handbagage som nästan är fyllt men där det ska få plats med minst 6 klädplagg till. Datorn får jag mygla ner i min handväska på något sätt.

usch dollarn står bara i 7.5 just nu.. ska man kanske vänta med att växla in sina pengar?

goodnight

Kommentarer
Postat av: hannah

Jag sitter med två festbiljetter till elitloppet, ska du med?

2009-05-20 @ 10:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0