28 maj

Saknar er med! helt sjukt att jag inte längre kan ta en buss två timmar, och sen vara där. Ska försöka uppdatera bloggen efter bästa förmåga, för mitt liv här är ju så sjuuuukt spännande ;-)

Klockan är tio i 11 och Matilda ligger fortfarande i sängen med en smoothie som lilla syster kom in med :D har man nu semester så måste man ju få sova ut, eller? och amerikansk tid så är jag en riktig morgonlärka faktiskt.
Igår träffade jag Jos för middag på stan, mycket trevligt! och sen gick jag vidare till en gamal bekant.

Haha herrgud johanna kolla på hem till gården.. busted!

Idag ska det hängas med syrran och kanske baka lite bröd eller tvätta eller något, Något vettig måste jag nog göra.

Määään nu är det dags för frukost!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sara

haha I think I know how :P

2009-05-28 @ 21:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0