7 Maj <3

Min älskade Mika, ingen skada skedd jag förstår precis hur du känner och jag har antat att det har varit på detta viset. Saknar dig otroligt mycket! Och jag vet hur jag kommer reagera när jag ser dig, inte med ett öga tort i alla fall!

Tror inte att det går att sätta ord på hur mycket man saknar alla när man är här borta. Vi är liksom ifrån allt och alla och ändå går vi inte under? Min taktik har varit att inte tänka på det och det har för det mesta fungerat bra. Men man får ett helt annat perspektiv och man inser hur mycket man älskar sin familj och sina vänner.

Kom precis hem ifrån midag med Hayley. Den tjejen är en Ängel säger jag bara! Jag har nog aldrig träffat en persson som sprider så mycket värma omkring sig. Hon har helt klart gjort en del av min resa vädligt speciell. Och detta är en av de kvällarna jag kommer minnas mest ifrån min tid här, ni vet en sån kväll när man bara pratar om allt och livet , och efter så känns det som om man har kommit ett steg närmare vetskapen om vem man själv är och vill vara.

Jag vet att många där hemma är vädligt nyfikna på hur det går med rematch och allt. Men just nu så har jag aldeles för många tankar i mitt huvud som jag måste reda ut själv först innan jag kommer med mitt beslut här. Inget är säkert ännu.
Nästa vecka vet jag i alla fall.


Kommentarer
Postat av: ida

här på öland ska man gå o lägga sig och kolla melanders blogg, finns det nått skrivet den 8 maj, nej! ska det vara såhär tycker du matilda!?? åååh, så besviken!

2009-05-08 @ 23:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0