One week.. gahh

Tack för alla vänliga välkomsthälsningar, ni gör det lättare för mig att komma hem igen! :D

Nu är det bara en vecka kvar.. helt otroligt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Min hjärna går på högvarv med alla tankar. Och det är så mycket som ska hinnas med och göras innan jag åker.

Ikväll ska vi ha en liten avskedsmiddag med de närmaste på CheeseCake Factory.

Och det står nu klart att min sista helg i USA ska ju givetvis tillbringas nere i Washington DC med Christin Börjesson och Mailn Bengtsson. När erbjudandet kom upp så kunde jag inte annat än tacka och ta imot, finns inte ett goare sätt att ta farväl.

Imorgon börjar ungarnas nya barnvakt att jobba, spännande och ganska skönt för mig för jag slipper ju jobba och får en fet sovmorgon. Tycker lite synd om henne dock för Connor har varit en riktig skitunge på sista tiden..

TEX: idag sprang han in på mitt rum, vred om låset och sprang ut igen. Sedan smällde han igen dörren, så att det var låst från insidan.. Åhh! Min nivå på självbehärskining är väldigt hög efter 7 månader här och det är tur för han det.
Fram med skruvmejslen och ta bort hela handaget och låstet, så att jag kunde komma in och hämta mina bilnycklar.
Han har vädigt svårt att hantera förändringar, så lite synd om han är det dock.

Dags att träna och luncha för snart är det jobb igen!



Gjorde lite pressenter till barnen :D


Kommentarer
Postat av: Mickan

Vilka fina tavlor du har gjort...:)

2009-05-13 @ 18:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0