Stress

Tisdagen den 5 maj.

Blev matchad med en familj i Fan Fransisco igår, men tackade snabbt nej i och med att barnen var 2 och 5 år gamla och så bode de i en liten håla med endas 10 andra au pairer i närheten.

Hoppas jag hinner få en ny match idag.

Det är otroligt jobbigt att inte veta vad som kommer hända om två veckor, jag kan liksom inte förbereda mig för något. Och ni som känner mig vet hur gärna jag vill vara förbered. Även om jag har blivit bra mycket mer spontan sedan jag kom hit. Alla pappren är i alla fall i ordning. Men det är min garderob som oroar mig. Jag har köpt mer kläder här än vad jag tog med mig --->övervikt!    I-lands problem jag vet.

Idag jobbar jag 4 timmar och sen måste jag äta midag med familjen, jobbigt! What doesn´t kill you makes you stronger.



En av de bästa stunderna här: Connors och mitt jubak.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fick betala 1500 spänn!! i övervikt o ändå har jag inga kläder ;)

2009-05-05 @ 21:08:35
Postat av: ida

förstår inte det jobbiga i att äta middag med familjen?

2009-05-05 @ 23:03:01
Postat av: ida

förstår inte det jobbiga i att äta middag med familjen?

2009-05-05 @ 23:08:24
Postat av: Mika

Hej stumpan!

Vill först be om ursäkt att jag varit så dålig på att läsa din blogg, du kanske inte märkt det men jag har inte läst alls faktiskt.

Antagligen är det pga en del utav mig tycker fortfarande att det känns konstigt att du är borta!

Jag ligger ofta och tänker på hur det skulle vara att träffa dig när du kommer hem, vet inte riktigt hur jag ska bete eller reagera. Skum känsla!

Vet egentligen inte varför jag skriver detta nu och HÄR. Men satt och funderade på det just nu.

Iallafall för att komma till saken så håller jag tummarna för dig! Jag håller inte tummarna för att du ska stanna i USA men inte heller för att du ska komma hem, jag håller dem för det som kommer att göra dig mest lycklig!

Tänker på dig!

xxx

Mika

2009-05-07 @ 19:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0