Sverige 24 maj.

Efter övertalning från min mor så skriver jag nu mitt första inlägg sen jag kom hem till Sverige.

De här första dagarna har varit väldigt hektiska, men så fruktansvärt skojiga. Jag kan verkligen rekomendera att åka iväg ett tag för att få längta lite till folket, man uppskattar dem mer då!

Just nu sitter jag brevid Johanna i soffan på öland. Vi åkte upp hit igår för att få lite family quality time tillsammans. Sommnade dock i tv soffan vid halvtio igår och sov tills 12 i morse så  jetlaget slog i nog in nu efter 2 dygn. Nu ska vi äta laxburgare och sen födelsedagstårta för johanna och sen åker vi ner till Kalmar igen.

På dessa 3 dagar har jag köpt bil (röd 850 gl), skaffat jobb på ICA böda samt hämtat schemat, drat ihop vännerna och syskonen för fest, och givetvis spelat hit me with you best shot. Så första helgen hemma har suttit som en smäck!

Nu måste vi tydligen hjälpa till.. på återseende!

LOve

Kommentarer
Postat av: christin

Ja du får ju inte sluta uppdatera bara för du är hemma.. ja måste ju ha något och läsa om här ;)

2009-05-26 @ 02:37:40
URL: http://kickmick.blogg.se/
Postat av: Malin

Ah, roligt att du kanner dig hemma. Vi pratar och saknar dig har... men om du har jobb pa ica boda kan jag svara pa att du traffar mina foraldrar snart... for dar spenderar vi semester efter semester, och kanner jag min familj ratt sa ar de dar iar igen.. haha.

2009-05-26 @ 03:41:00
URL: http://mcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0